مرد کوچک مامرد کوچک ما، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

کاکل زری

..........

1393/6/16 11:39
نویسنده : مامان محدثه
124 بازدید
اشتراک گذاری
به نام بهترین خالق

سلام جگر گوشه

پسرم امروز ی اتفاق بد افتاد که یادم میاد قلبم میخواد از جا کنده بشه . شما تو گهوارت خواب بودی که ی دفعه صدای گریهت بلند شد تا اومدم بالا سرت سیاه شده بودی سریع ورداشتمت نفست که بالا اومد کلی گریه کردی کلی اشک اومد ازت بعد نگات کردم دیدم صورتت محکم ناخن کشیده بودی ناخناتو تازه گرفته بودم اما اونقدر محکم کشیده بودی که ی کوچولو زخم شده بود. الهی فدات بشم که تا بغلم کردمت اروم شدی ی ساکت میشدی تا به من نگاه میکردی من قربون صدقت میرفتم دوباره با ناز گریه میکردی عزیییزم .

دوست دارم پسرم خدای خودت مراقب فرشته کوچولوم باشش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کاکل زری می باشد